Bestellen en bezorgen

Hoe plaats ik een bestelling?

1  Maak een keuze uit één of meerdere artikelen op onze website.

2  Plaats de gewenste artikelen in de shoppingbag. Dit kunt u doen door een maat te kiezen en te klikken op ''plaats in shoppingbag''.

3  Als de bestelling compleet is, klikt u op "naar shoppingbag". Hier kunt u de bestelling controleren. Als de producten en de bijbehorende maten correct zijn klikt u op ''ga verder''.

4 U kunt nu de benodigde gegevens invullen en hierna kiezen voor een betaalmethode. U kunt bij ons op dit moment uitsluitend met iDeal betalen. In de nabij toekomst zullen de mogelijkheden uitgebreid worden.

5  Zodra u alle gegevens juist hebt ingevuld klikt u op ''controleren en betalen''. Hierna kunt u alles nog een laatste keer controleren en eventueel wijzigen. Als alles helemaal klopt klikt u op betalen.

6  Na het afronden van de betaling ontvangt u van ons een bevestiging van de bestelling.

Kan ik de Musgo laarzen ook in een winkel passen en aanschaffen?
Ja dat kan; U kunt ons bezoeken in een van de Lab. winkels in Baarn en Hilversum. Aangezien wij niet altijd de gehele collectie in de winkels beschikbaar hebben adviseren wij u voordat u de winkel komt bezoeken u eerst contact met ons opneemt zodat we uw specifieke interesses kunnen afstemmen op het aanbod in de winkel. 

Moet ik verzendkosten betalen?
Nee, we rekenen geen verzendkosten.
Bij retourneren; we rekenen 6,25 retourkosten per bestelling.
Wilt u ruilen? Dan betaalt u over de nieuwe zending geen retourkosten.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Voor de meeste artikelen geldt een levertijd tussen 5 - 9 dagen. De verwachte leverdatum vind je trouwens op de website bij ieder artikel. Speciaal op maat vervaardigde laarzen hebben een langere levertijd waarover we u graag informeren.

Hoe weet ik wat de verzendstatus van mijn bestelling is bij postnl?
In de e-mail die je ontvangt zodra de bestelling is verzonden, vind je een link waarmee je de status van je bestelling kunt bekijken. Hier wordt een tijdsindicatie gegeven voor bezorging door PostNL. 

Is het mogelijk een tijdstip aan te geven waarop mijn bestelling wordt bezorgd?
Nee, je kunt geen tijdstip aangeven voor de bezorging. Je ontvangt wel een e-mail, zodra je bestelling met PostNL wordt meegegeven. In deze e-mail vind je een Track&Trace code. Met deze code kun je de status van de verzending vinden en tevens een tijdsindicatie van bezorging.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen?
Ja, in het bestelproces kun je kiezen voor ''ander afleveradres''. Staat het afleveradres op naam van een bedrijf, geef dan duidelijk de naam van de organisatie aan en vermeld ook duidelijk je eigen naam er bij.

Hoe wordt de bestelling bezorgd?

Je kunt het pakket thuis laten bezorgen door PostNL.

Voor verzending met PostNL geldt dat als je niet thuis bent het pakket de volgende dag nog een keer wordt aangeboden. Als je die dag opnieuw niet thuis bent dan wordt het ook nog wel eens bij de buren afgeleverd of kun je het pakket afhalen bij het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt.

 

© 2014 - 2020 MUSGO | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel