Garantie en klachten

Ik heb een beschadigd of verkleurd product ontvangen. Wat nu?
Dit is heel vervelend. Met een kwaliteitscontrole voorafgaand aan de verzending proberen we dit altijd te voorkomen. Als u onverhoopt toch een beschadigd of verkleurd product van ons hebt ontvangen, neem dan direct contact op met onze klantenservice via info@musgo.nl.

Hoe kan ik een klacht melden over een product?
Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en de service gerichtheid naar u als klant. We willen namelijk dat u tevreden bent over onze producten en dienstverlening. Daarom raden wij u aan met een klacht over een product altijd een e-mail te sturen naar: info@musgo.nl. Voeg bij deze e-mail een paar duidelijke foto's, de omschrijving van de klacht en het ordernummer. Vervolgens nemen wij binnen 2 werkdagen contact met u op om tot een passende oplossing te komen. Mochten wij er aan de hand van de foto's niet uitkomen dan zullen wij u vragen het product aan ons op te sturen.
Bij een klacht kijken wij altijd naar de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, die voor uw klacht van toepassing zijn.

Wat is mijn garantieperiode?
De garantie geldt volgens de wettelijke rechten van de consument. Mocht er een klacht ontstaan buiten de periode van 6 maanden dan is het mogelijk dat hier nog een fabrieksgarantie op van toepassing is maar dit is slechts het geval in een beperkt aantal gevallen.
Neem voor vragen over specifieke gevallen altijd contact op met onze klantenservice via info@musgo.nl

Waar is garantie op gebaseerd?
Garantie en de garantieperiode zijn conform de wet en de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie vastgesteld. De garantieperiode gaat in vanaf de datum van aankoop. De fabrieksgarantie kan verschillen per fabrikant waarin we willen benadrukken dat de klant altijd voorop staat.

Welke klachten worden niet vergoed?
Slijtage van zolen en hakken, kale neuzen bij kinderschoenen, afgeven en slijtage van voeringen door overmatige transpiratie, kapotte ritsen en andere door verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken, die de verkoper niet te verwijten zijn worden niet vergoed.
Er kan echter veel voorkomen worden door gebruik te maken van de aanbevolen onderhoudsartikelen.

© 2014 - 2020 MUSGO | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel